9 Mart 2009 Pazartesi

Eğitim kampına alındım;)

Geçen hafta beklenen olay gerçekleşti ve bir süper kahraman oldum:)Hastane yeni programa geçti ve altı kat arasında Deniz hanım diyenin yanında buldum kendimi.Hemen yardım hizmeti verdim,yardım etmekle kalmayıp hayat kurtarmış bile olabilirim:)Şu iş yerinde böyle koşuşturduğumu gören olmadı daha önce.Bütün yorgunluğuna rağmen en zevkli haftaydı;)Bunun yanında birde düzenlemesini yapmam gereken bir hastane web sitesi var ki; sitenin düzenlenmesi değilde site de yer alması gereken yazıları doktorların elinden alması zorlu olacak gibime gelse de deneyeceğim, yılmayacağım.
Bu hafta sonu birde kursum başladı yani yine yeniden ingilizce...Hocam da değişmiş;pek bir heyecanlı, hızlı olan hocamı takip etmek beni zorlamakta.İngilizceye olan yoğun ilgimi de kaybetmekten korksam da bu sefer yenik düşmeyeceğim kadere:P
Birde bu aralar ara sıra uğramam gereken staj okulum var.Bunun yanında ünlü kalp ve damar cerrahından kalp nasıl çalışır konulu ders almaktayım ve bir kez daha ben niye doktor olamadım diye geçmiş zamana yanmaktayım.Yakında da daha anlayarak ve daha bilinçli olarak ameliyatlar izleyeceğim.Öncekilerin tadı damağımda kalmıştı zaten:D
Bir de departman başındaki amirim sayesinde sıkı bir rocker olabilirim.Ben ki hiç yabancı müzik dinlemezken Beatless dinler oldum.Pink Floyd'u hiç duymadığımı söylediğim de ise kınama cezası aldım ve şimdi The wall çalışmasının kitabını okuyorum sonrada cdsini izleyeceğim ve felsefesini anlayacağım.
Öğrenmem gerektiğini düşündüğünüz bir şey varsa şimdi söyleyin çekinmeyim zira öğrenmeye güdümlü bir yıl yaşamaktayım:)

Hiç yorum yok: