11 Mart 2009 Çarşamba

Ruhumu doyurasım var:)


Offf offf içimde müthiş, bu zamana kadar hiç hissetmediğim kadar çok müzik dinleme isteği var ama kendi bilgisayarımdaki şarkılarımdan çok sıkıldım.Ankaramdaki bilgisayarımı özledim.Beynimde kardeş türküler,ince saz,leman sam ,levent yüksel,ruhi su,cem karaca,timur selçuk, ezginin günlüğü ve aklıma ismi gelmeyen n tane şarkıcı ve grup bağıra çağıra şarkılar söylüyor.Beynimin bir yanında farid farjad müzikleri yankılanırken diğer tarafında hızlı çerkez müzikleri yankılanıyor.Ruhum müziğe doymayacak gibi bir hissiyatla müzik dinlemek istiyorum ama dinleyemiyorum.Birde ismini,şarkılarını bilmediğim insanlar var onları dinlemek istiyorum.Bir tarafımın coşması, bir tarafımın dinginleşmesi lazım, bana müzik lazım.Bilgisayarımı açınca sonsuz listem olsun istiyorum, bu gün bunu dinlemek istemiyorum dediğimde n tane alternatif istiyorum.İstiyorum işte istiyorum...Eve gider gitmez bilgisayarımı açayım, beynimde yankılanan sesler evimin içinde yankılansın istiyorum.Bir sahne olsun istiyorum ,sahne yukarı çıksın istiyorum, arkadan müzik gelsin ışıklar olsun,orkestra çalsın şarkıcı söylesin ben elimde kahveyle dinleyim bu sırada diğer insanlarda zaman durduğu için donsun istiyorum:)))

3 yorum:

daryal dedi ki...

gitar çaliim sana?

teberda dedi ki...

sanırım ısmını bılmedıgım sarkılarından haberdar olmadıgım sanatcı sensin;)konser nezman:))

Samil Korkmaz dedi ki...

Şuraya bak bi: http://www.lastfm.com.tr