12 Mayıs 2009 Salı

Gün Bugündür:))

Efenim saçma sapan bir günün ardından eve geldim, yorgun ,keyifsiz.İzin almıştım Ankara'ya gitmek için ama yüzüm gülmemişti.Eve gelir gelmez attım kendimi parka bir yürüyüş yaptım.Eve gelince daha yorgundum ama keyifsizliğim azalmıştı.Üstüne azda uykuda bulurum huzuru dedim uyudum.Kalktığımda var hala keyifsizliğim az biraz ,açtım msnimi dost meclisim evimde.Az sohbet ettim ,baktım yüzümde gülümseme var.Sonra öğrendim ki şenliklerde Ankara'daymışım.Planlar yapıldı.Eee tabi yüzdeki gülümseme büyüdü ,bazen kahkahaya dönüştü:))Derken Sinemcim geldi "aldım biletimi geliyorum Türkiye'ye" dedi:)Baktım ki mutlu olmuşum bile.Seviyorum uzaktan da olsa beni dost meclisinde hissettiren sanal dünyayı:))

2 yorum:

daryal dedi ki...

Blogun adı da iyimiş:)

teberda dedi ki...

:))çocuklar deniz seviyesinde soru getirmez olunca deniz seviyesinde yazılarla karışayım istedim aranıza:)