28 Aralık 2008 Pazar

Buldum:)




Evet bekledim bekledim ve muradıma ermiş bulunuyorum.İki haftalık ev arama maceram geçtiğimiz cuma günü sona erdi.Ev arkadaşımla umutsuz bir şekilde bakmak için çıktığımız son ev hayallerimizin eviymiş...Biz ise bunu yaklaşık on dakika sonra öğrendik ve öğrendiğimizde gözümüzdeki ışık o kadar belirgindi ki ev sahibiyle yaptığımız pazarlık çabalarımız pek sonuç vermedi.Ama biz çok daha kötü evlere vermeyi düşündüğüz fiyatı bu eve vermeye çoktan gönüllü olan kişiler olarak altı aylık sözleşmemizi yaptık bile:)Hatta dün ilk misafirimiz olarak kuzenim Reyda'yı ağırladık:)Bu gün de son aklayıp paklama işlemlerini tamamladık ve pazar keyfi yaptık.Çayımız , tvmiz ,internetimiz, kitabımız, sağlıklı yaşam adına yapılmış yemeklerimiz ile yeni evimizin keyfini çıkartıyoruz.Dostlarla daha da keyifleneceğini düşündüğüm evimize bekliyoruz efenim...(ilgililerin tek tek ismini söyletmeyin bana:D)

2 yorum:

daryal dedi ki...

Bilecikteki minicik evim geldi de aklıma...Ne güzel duygudur o yahu, evcilik oynar gibi:)Reyda'yı da kıskandım yane:)Ben de gelmek istiyorum:)

teberda dedi ki...

Ben de cok ıstıyorum gelmenızı.:D